> iyfiwbima -

snabb update

ja, har totalt glömt bort att skriva för jag har varit upptagen med en massa strunt och så, men nu tänkte jag berätta lite om mina senaste veckor. okej, vi bara hoppar direkt till den 17onde december, ehm, då kom min syster och hennes pojkvän tobbe hit, skit nice, och dom hann väl vara här i en dag eller två innan vi alla bestämde oss för att åka till Corpus Christi, FY I HELVETE, säger jag om det. har aldrig, aldrig, aldrig, aldrig varit på ett tråkigare och ofräshare ställe :o men ja, vi shoppade lite och sånt där och när vi kom hem så slappade jag i flera dagar typ, haha. sen var det julafton, och det var svin kul, fick: en dator, skal till min iphone 4, smink, massa kläder, blått löshår (:D), ett koppel till min iller och massa annan skit :) och senare på kvällen så åkte jag på fest med min kompis krystin, och det var otroligt kul, haha, har inte skrattat så mycket på år typ ;) och ja, sen satt jag hemma och spelade cod i några dygn, lanade gjorde jag med. och sen den 28onde kom pelle och andreas (min pappas bästa vän och hans son) och ja, det var kul, och igår var det ju nyår, super kul var det! var med hela familjen + krystin så det var skoj! :D ehm, på kvällen så satt jag och krystin och skojade till det på omegle.com hahahah :D och sen så dygnade vi och så gjorde vi lite hemliga saker, och så töjde jag mina öron en storlek till :D ummm, ja, planen för IDAG var att jag egentligen skulle gå på bio med krystin, hennes pojkvän och hans bror men det blev aldrig av för vi hade ingen som kunde köra oss till bion tyvärr :( men det var nog tur för jag var trött som fan, somnade på golvet (eller ja, på min super mysiga matta, hehehe ^^) och pratade tydligen väldigt mycket i sömnen, ;) och ja, sen har jag spelat cod och bara tagit det lugnt, och även skrivit en lis´ta med nyårs löften! :D men ja, sen kollade jag, syrran och tobbe på 2012 och sen har jag bara suttit vid internet :) ja, nu vet ni hur jag har haft det dom senaste veckorna, eller veckan typ, jag vet att det inte är så intressant men what ever ;)

här kommer iaf mina nyårslöften:
*
bli snällare mot min familj och lyssna lite mer, *hehehe*.
* gå ner i vikt, eller iaf börja käka/dricka lite nyttigare.
* inte göra för mycket olagligt.
* sluta bekymra mig om det förflutna och verkligen ta dagen som den kommer. jag menar vem bryr sig om en liten lögn man sa för 2 år sedan när det finns en sanning att berätta som hände för 2 dagar sedan?
INTE JAG IAF!
*
bli nöjdare med mig själv, eller ska jag kalla det, skaffa mer självförtroende? det är väl något man inte kan ha för mycket av, right? och jag är medveten om att det stog 'gå ner i vikt' där uppe, men det behöver inte betyda att jag inte är nöjd med mig själv eller så, utan mer som en grej för att bli hälsosammare, jag kommer inte gå ner i vikt för att jag vill se ut som ett anorexia barn, utan för att jag vill se hälsosam ut, jag vill inte att folk ska tänka när dom ser mig typ 'fan, ett skelett som rör på sig' men inte heller 'oj, den brudens andra hem måste vara McDonalds' så, därför vill jag gå ner i vikt, kalla mig ytlig eller vad du vill, jag står för min åsikt.
* SLUTA DÖMMA FOLK! det är något jag behöver tänka på, och med folk menar jag alla, mig själv inkluderad.

har du några nyårs löften? hur har det gått detta året att upp fylla förra årets nyårslöften?

och nu när jag äntligen är igång och skriver igen så ska jag tipsa om en skit bra låt och jag lyssnar på ungefär 24/7, Rooftops med Lostprophets. :) LYSSNA!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0