> iyfiwbima -

magsjuka suger

ja, usch, är magsjuk nu, tredje dagen och det känns som om jag aldrig kommer bli bättre, igår trodde jag att jag mådde lite bättre så jag lanade med lite polare men mådde sjukt dåligt och gick hem runt 9 på morgonen :( aja, det var grymt iaf. körde som vanligt cod och provade även lite wow, det är kul men jag förstår ingenting! seriöst nada! hahaha. men under dagen så har mamma och jag kollat på två beck filmer, först såg vi 'skarpt läge' och sen 'det tysta skriket', inte mina favorit filmer men dom duger väl, det är ju beck ;) och nu håller jag på att lägga in lite filmer på datorn, ehm, 'bernard och bianca', 'asterix och obelix, uppdrag kleopatra', alla harry potter filmerna, alla shrek filmerna, 'what happens in vegas' och alla säsonger av 'vänner' :D hehehe, iaf, nu håller jag på att spara mitt barnbidrag så att jag kan köpa en macbook, vill verkligen ha en sån, är så ovan vid att ha en stationär dator, saknar min bärbara som *host, host* 'ramlade i golvet' *host, host* heheh :$ men ja, så ska köpa en sån. jaja, nu ska jag kolla på någon mysig film och gosa med min lille bebis iller. ha en bra en.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0