> iyfiwbima -

nu kör vi igång på riktigt

haha, eller .. kanske inte? jag vet inte riktigt, tänkte ju starta upp oså men har väl inte haft tid eller nått sånt. haha, fast endå inte riktigt sant. för har jag inte varit iväg så har jag varit i skolan o har jag inte varit i skolan så har jag suttit hemma och spelat cod, wow eller aoe, men det är bara för att jag är en sån nörd! men nu ska jag faktiskt helt ärligt börja skriva massa, det kommer bli kul! förhoppningsvis. eller jag vet inte. men iaf. och jag kom på en sak i förra inlägget som jag skrev, att smileysarna blir skit fula med denna text stilen, så jag ska snåla lite med att göra smileysar. kan ju också ta och berätta att jag saknar alla, eller nej, nu ljög jag. jag sa saknar en del personer i sverige. ni vet nog vilka ni är <3 och förresten så är usa renarama dröm landet för mig, för just nu så är det typ 3 olika kanaler och alla visar svambob fyrkant i några timmar framöver :DDD haha.
iaf så försökte jag och mamma få igång våra vattenspridare förut idag, och vi klarade såklart inte av det, men så gick mamma fram och kollade om det var något som typ blockerade dom små sakerna i gräsmattan, och då skriker jag, "åh, mamma här är det någon knapp, jag provar att trycka på den" *trycker på knappen* HAHAHHA, mamma får vattnet rätt upp i ansiktet och står och glor på mig medans jag skrattar hysteriskt! det var fanemig det roligaste jag varit med om på länge.

ohohohoh, vi var och shoppade förra helgen och jag köpte massa jätte fina saker. men i en butik så var det 2 så jävla snygga killar som jobbade! jag trodde jag skulle dö! :o fan va heta dom var. aoh, mycket intressant för er o veta, men nu vet ni liksom.

just nu sitter jag och knarkar en massa låtar, förtillfället lyssnar jag på 30 seconds to mars - hurricane, och den är fan jävligt bra! veckans mest spelade låt är nog Blessthefall - Guys like you make us look bad och sen har jag även lyssnat massa på early to bed - microphobia.
ni borde absolut lyssna på dom! lägger upp hurricane här, lyssna på den, du kommer inte ångra dig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0