> iyfiwbima -

got a monster in my pants ..

.. and if you ever get the chance.
Gunna cram it down your throat,
Watch you gasp for air and choke.

godag alla fina och fula. hann inte skriva något igår för jag har så otroligt mycket läxor just nu. har 2 eller 3 prov denna veckan också så .. men ska nog hinna skriva något idag. eller det gör jag ju nu men ahah, ah ni fattar nog om ni inte är lika tröga som jag. (a)

det var jävligt segt idag för bussen var hur sen som helst, så fick stå mitt i solen i typ en halv timma, och det var typ 35 grader idag eller nåt, hehe ^^ detta framkallade som vanligt en huvudvärk men den försvann så fort jag steg innanför dörren och kände doften av bullar! (okej, jag inser själv att det låter som om jag håller på o skriva en bok, men det gör jag inte xD). oh, iaf, så lyssnade jag på en och samma låt hela vägen hem, The Ransom med Escape The Fate, fan var jag älskar den låten! introt e för jävla gött. men blev klar med nån vävning i skolan idag och tror nog jag kommer få ett A på det arbetet,  för min lärare sa (jag citerar): oh, this is very, very nice jessika, excellent! och sen slängde hon in världens största smile hahaha C: men jaa, jag ska nog kolla lite på svampbob fyrkant och sen göra lite läxor. ni alla får ha en jätte go dag och allt sånt.
visst blir bloggen finare med lite bilder? därför tänkte jag ladda upp någon bild, får se vilken det blir. espännande .... 



en till bild? absolut!



lite kul, första bilden e tagen för typ kanske 1 vecka sen, och den sista bilden här är tagen för ungefär 7 månader sedan, jag är lite lik mig själv men endå inte xD hahaha. kulkul!

men nu över till lite andra saker. först en bild på Escape the fate och sen en youtube video med låten The Ransom av samma band ofc! <3
btw, craig mabbitt e snygg! (killen i mitten xD)





ha en bra dag alla och njut av låten och bilderna! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0