> iyfiwbima -

från huvudvärk till huvudvärk och sen lite till huvudvärk

ladies and gentlemen, whors and sluts, welcome to candylaaaand!
hahah, nej men hej. jo kom hem från skolan för nån timma sen och har käkat lite middag, ska ta en lite promenad med nellie om en stund men slappar lite först. skolan idag har varit riktigt sorglig, vi har bara pratat om massa folk som dött och små pojkar med cancer, det är deprimerande kan jag lova. har även haft huvudvärk heeela dagen, och har nog käkat typ 12353467745 x100000 värktabletter, men det går inte över :C det är inte roligt .. iaf lyssnar lite på musik och chillar, och förbereder mig helt enkelt på en massa skolarbete. segt som tusan. men man kanske ska ta och lägga sig och sova en liten stund, har verkligen inte fått tillräckligt med sömn den senaste tiden, det känns ju lite halvbra. imorse när jag gick upp var det liksom bara o to the m to the g, jag trodde jag skulle dö så trött som jag var. jag var helt säker på att jag skulle falla ihop vilken sekund som helst, men som tur var klarade jag mig. oh, hade på mig mina nya gråa jeans idag, herregud vad dom är goa? hur bekväma som helst verkligen. kändes nästan som att gå naken, hahaha :P och hade även min 'Blessthefall' t-shirt. mysigt värre. men nu ska jag och mamma gå och köpa Werthers Original, så du får ta och ursäkta mig. haha. men jag hoppas iaf att eran dag har varit lite bättre än min och så får du ha en fortsatt trevlig kväll! hejdå <3

slänger in en några månader gammal bild på mig och becca som mer än något annat just nu väcker gamla minnen, saknar tiderna sid <3
och vet ni vad? jag tänker inte änns bry mig om att jag har en dubbelhaka stor som mount everst!
så F U på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0