> iyfiwbima -

blood on the dance floor

tjafan, har hittat ett nytt band, asså är seriöst kär i killarna i bandet! det heter så klart blood on the dance floor. asså har nog aldrig hört något liknande, iaf inte som har varit bra? detta är fan underbar musik, eller typ .. tror inte att många kommer gilla dom, men pfft, what ever? JAG GÖRE IAF! C: och med all rätt i världen, höhöhöh. mina tre favorit låtar med dom är nr 1: scream for my ice cream, 2: believe, 3: candyland. tänkte ladda upp believe för det finns nog en chans att någon liten människa där uta kan tycka att den är bra, dom andra låtarna får man nog vara lite konstig för o tycka om, hahah, vilket jag är så .. xD asså det är typ techno, scream, rap eller nått. aja, känner att det blir ointressant att bara fortsätta babbla på om hur bra jag tycker att detta bandet är så får väl skriva om något mer, men iaf här kommer den normalaste låten jag hittade med dom, den är mycket fin enligt mig, och är dom inte för snygga? :D



iaf så tänkte väl skriva om något annat men vad? hmm .. HAHAHA, jag sitter verkligen och funderar på något men kommer inte direkt på något, har fullt upp med o digga till musiken xD JO, eller naej. skit samma, jag bara babblar på så kanske jag kommer på något. imorgon är det skola, det känns väl sådär, eller asså det är 1 av 7 lektioner som inte är rolig, det känns på sätt o vis rätt bra, för det är liksom roligt i skolan o så, men endå, palla skolan? hahaha, det enda som får mig o gå upp på morgonen e tanken på att jag får gå upp o sminka mig o göra mig fin! tycker det är hur kul som helst i mixtra lite med olika ögonskuggor o skit. OH, juste jag har klippt typ sne lugg, och jag är väldigt stolt för det är faktiskt jätte fint och det var jag själv som gjorde det! mamma tyckte det var så fint så hon bad mig o klippa hennes hår också, så det gjorde jag igår, det blev faktiskt jätte fint! C: jag är en duktig flicka *klappar mig själv på axeln*. och satt och kollade in lite nya töjningar idag också på Hottopic.com det är en riktig awesome affär, med hur många band t-shirtar och töjningar o piercingar, ja rena dröm butiken iaf. har köpt en del där faktiskt, bla. några töjningar och 2 tröjor, och även ett armband. är väldigt nöjd. kolla in där, dessvärre ligger ju det i usa så om ni ska beställa något så snacka med en förälder innan osv för det kan ju kosta rätt mycket med frakt osvosv. för mig är det ju lite bättre eftersom att det ligger en hottopic affär ungefär 20 minuter ifrån där jag bor så. btw det är hur najs som helst, ALLA borde veta vem beyonce knowles är? iaf hennes föräldrar bor också ungefär 20 minuter från mitt hus. tycker det är lite coolt om jag ska vara ärlig (a) köpte nya strängar till gitarren igår så blir till o fixa med det en stund imorgon sen ska jag lära mig lite nya låtar, hahaha. men om jag fortsätter skriva mer nu kommer detta inlägget bli mer ointressant är vad det redan är så får väl ta o säga adjö så skriver jag mer imorgon. om det inte händer något spännande under kvällen, fast skulle inte tro det då klockan är 10 på kvällen, men vem vet det kanske blir inbrott eller nått annat intressant, haha, isf får ni höra det. mosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0