> iyfiwbima -

knäppa jag!

haha, jag är ganska korkad endå! kollade in bloggen nu och den ser ju förjävlig ut, har ju tänkt börja blogga nu på allvar och ska fixa iordning hela bloggen men det får vänta tills jag får tid.

detta får bli ett kort segt inlägg för jag ska ta och hoppa in i duschen, har en lång skoldag framför mig imorgon så ska bara slappa resten av kvällen och göra lite läxa osv. jag vill verkligen blogga just nu så ska fanemig ta tag i detta ocg börja ordentligt, skriva om intressanta saker och uppdatera bra :) annars så får ni alla ha en bra dag så ska jag skriva mer imorgon. har en del att berätta nämligen! hejdå

Kommentarer
Postat av: erte

teweyew

2010-11-30 @ 05:51:40
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 23:20:53
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0