> iyfiwbima -

Senare värre

Hejsan, förlåt, men har inte hunnit att skriva något under hela dagen har varit lite upptagen så får bli ett kvällsinlägg ;)
skolan idag var väl som alla andra fast rätt kul idag, hade inga läxor heller så det var jävligt gött. Har typ sovit hela dagen för jag har varit trött som ett svin, vet inte om jag håller på att bli sjuk, men om det är fallet så är det ju bra att det snart är helg! Åh gud vad jag längtar till 17:de december, då kommer syrran och hennes pojkvän hit från götet! Gud vad det ska bli kul att träffa dom igen, har saknat dom båda grymt mycket! Fast mest Sandra såklart, haha :D Nu funderar jag på att kolla på en film i sängen, eller ja, somna till ett film för jag behöver sova mer, hehe :) Men ja, imorgon blir det kul iaf, för då ska jag och krystin ha harry potter marathon och på fredag ska jag, krystin, jacob, dean, jordyn och katie gå och se den nyaste harry potter, det kommer bli sjukt grymt, hoppas jag iaf ;) och sen på lördag blir det förmodligen skateparken! wiho! :D

Menmen, nu ska jag iaf krypa ner i min super goa säng och sätta på någon film, ha en go dag eller ja, kväll ;)
Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0