> iyfiwbima -

Julstämning?

Haha, mamma och pappa kom hem för ett tag sedan för dom hade varit iväg och handlat lite, och då hade dom köpt en gran och massa pynt osvosv, så imorgon blir det till att fixa hela huset/trädgården, wiihoo. Inte för att jag tror att det kommer bli så mycket mer julstämning eftersom att det vissa dagar kan vara långt över 20 grader här ;) Men endå lite mysigt, man kan ju ta ch stänga av värmen i huset och låtsas att det är vinter :D Iaf så nu har jag precis gjort klart ett arbete om Freddie Mercury, det är cirka 3 sidor långt och handlar om allt i hans liv ;)

Jag får be om ursäkt för att det är så tråkigt på bloggen och att jag inte laddar upp några bilder men det är för att jag inte ha några på denna datorn så det är ju lite segt sådär. Nu funderar jag på att ställa mig i en dusch och göra lite andra läxor, kanske skriver mer senare annars hörs vi imorgon, Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0